55

Do wszelkich blogowych zabaw podchodzę jak pies do jeża. Niby sympatyczne to to, ale zawsze brak mi czasu  i pomysłu. Jednak "55" jest ciekawym zestawieniem, dlatego uległam, a co mi tam...


10 książek, które bardzo mi się podobały
Wybór tytułów był bardzo, bardzo trudny, bo ostatnio wiele powieści zrobiło na mnie pozytywne wrażenie.

10 Karaluchy, Jo Nesbo (nowa miłość)


9 książek, które mniej mi się podobały

2. Drugie życie Bree Tanner (koszmarek do kwadratu) 

8 blogów, które najchętniej czytam
Systematycznie czytanych blogów ci u mnie dostatek, ale jak mus, to mus


7 książek, które chcę przeczytać 
Mnogo jest książek, które chciałabym przeczytać, ale obstawię te, które mają większą siłę przebicia. Pierwsze trzy na start :-) 
 




6 powodów, żeby sięgnąć po książkę
Każdy powód jest dobry :-)





5 powodów, żeby nie sięgnąć po książkę
Hm..niech będzie, że:
1. Nadmierny bałagan w głowie
2. Nadmierny bałagan w domu (chociaż taki powód, to nie powód)   
3. Nalot rodzinny
4. Przyjaciółka + ja + kawa
5. Szaleństwa z psami... chyba
Nie... wygłupiam się, nie mam pojęcia co wymyślić...  

4 miejsca, w których najlepiej się czyta 
Kanapa, łóżko, podłoga, latem - ławka ogrodowa

3 autorów, na których nowe książki czeka się zawsze za długo @
Czekanie mnie nie boli ;-) 

2 dobre ekranizacje
"Władca pierścieni" 
"Łowcy głów" 

1 autor niesłusznie zapomniany
Może nie tyle jest zapomniany, co jakoś cicho się o nim zrobiło. 


Tak szybciutko. Książkę Ewy Formelli "Pamiątka z Paryża" wylosowała jjon. Musicie uwierzyć mi na słowo, że szachrajstwa nie było, ale oczywiście przyjmuję skargi i zażalenia ;-)

Gdyby jednak ktoś miał jeszcze ochotę na książkę "Jutra nie będzie", to poproszę o wiadomość na maila

jjon proszę o adres do wysyłki. Mój mail - żółtka kopertka, prawy pasek boczny 



No właśnie, jestem tak padnięta po dzisiejszym dniu, że ledwo zipię: śnieg z deszczem, zakorkowane ulice, przepełnione przychodnie, dwie podbramkowe sytuacje na trasie, i uszkodzony zderzak, zmęczyły mnie okropnie, tak więc... idę spać, jakby co, będę jutro.

Przyjemnego wieczoru.

32 komentarze:

  1. Też nie lubię brać udziału w różnych blogowych zabawach, ale powyższa faktycznie jest interesująca, ponieważ można dzięki niej poznać literackie gusta danych czytelników.
    Ale mi się miło zrobiło, jak przeczytałam, że do mojego bloga lubisz chętnie zaglądać. Dziękuje :-)
    Ja także nie wyobrażam sobie, żeby chociaż z raz dziennie nie zobaczyć tej cudnej dziewczyny z nagłówka, która wyczarowuje świetne twoje recenzje :-)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :-)
      Zabawa na tyle wydała mi się interesująca, że postanowiłam wziąć w niej udział. Jeśli masz ochotę, to również zapraszam do "55" :-)

      Usuń
  2. Po prostu nie ma powodów, żeby nie sięgnąć po książkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ale super, dziękuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Bielszy odcień śmierci" to bardzo dobra książka, zgadzam się :) Ja poluję oczywiście na "Egzekutora" i "Ladacznicę" (lubię książki w takich klimatach). Jak się cieszę, że moje miejsce w sieci znalazło się w punkcie ósmym :) Jestem ciekawa, co powiesz o książce Lee Childa, pokochałam Jacka Reachera już od pierwszej książki (i chyba był to nawet "Podejrzany" :)).
    Odpoczywaj i nabieraj sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać "Egzekutora" i "Ladacznicę", bo to naprawdę dobre książki.
      Na razie zaczęłam czytać "Klinikę", ale mam nadzieję, że zdążę przeczytać "Podejrzanego". Jestem bardzo ciekawa tej książki, ale czas działa na moją niekorzyść.
      No jakby to było, gdyby Twojego bloga w ósemce nie było?. Ot, rym wyszedł :D

      Usuń
  5. Świetne te zestawienie, nie widziałam go na innych blogach. :) Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym obrazku... tak, "Like" z rąsią :D Boski! Z 9 książek żadnej nie znam! To chyba dobrze... :) Ekranizacja "Łowców głów" rzeczywiście była niezła. Dobranoc, kotku, a jjon gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka rąsia to super sprawa, o ile eksponat na obrazku nie byłby moją rąsią ;-)
      Bardzo dobrze, że nie znasz tych mniej lubianych przeze mnie książek, bo ich czytanie to droga przez mękę, ale i tego czasami trzeba doświadczyć.
      Kotek prawie wypoczął, ale dzisiaj też będzie leżał plackiem :-)

      Usuń
    2. Kiedy wyjeżdżasz, leniwcu? ;)

      Usuń
    3. Wyobraź sobie, że bilet mam na dzisiaj, wyjazd w samo południe, ale z różnych przyczyn został przesunięty "na Bóg wie kiedy". Obstawiam, że może to być 17 lub 18. To czekanie strasznie mnie wkurza, mam w domu i w głowie totalny chaos, po prostu - niech już się to stanie, bo mi psychika wysiądzie ;-)

      Usuń
    4. Też by mnie taka niepewność wkurzała. Nie można nic zrobić, nic zaplanować, bo za chwilę możesz się pakować. Co nie zmienia faktu, że mi tam miło, że jeszcze tu jesteś :) Co jest bardzo egoistyczne z mojej strony, ale cóż zrobić? :)

      Usuń
    5. Ta niepewność jest najgorsza. Jestem spakowana, i teoretycznie gotowa, ale nic nie mogę zaplanować, poza tym każdy telefon stresuje mnie ogromnie, ale co zrobić, jestem uzależniona od "góry".
      Egoizm to rzecz ludzka :-) poza tym miło mnie łechce, że trochę Ci będzie mnie brakować, zresztą ja też będę tęsknić, dziwny ze mnie ludzi, ale strasznie przywiązują się do ludzi, nawet do tych, których znam tylko wirtualnie.

      Usuń
    6. To obie jesteśmy dziwne :)

      Usuń
  7. Wierzymy, protestów nie będzie :D
    Też dostałem już nominację, ale to nie taka prosta sprawa odpowiedzieć na wszystko :) Przygotowuje się psychicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, "55" nie należy do łatwych przepraw, ale świetnie odświeża i pobudza pamięć :-) Oby Twoje przygotowanie psychiczne sprawie przebiegło, bo liczę, że niebawem poczytam Twój ranking.

      Usuń
  8. Gratulacje dla jjon:)
    Przyznam, że i ja nie mam powodu, żeby nie sięgnąć po książkę :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nałogowych "czytaczy" nie ma niemożliwego :-)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcie ;) Ja też uważam, że każdy powód jest dobry do sięgnięcia po książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, a zdjęcie też mi się podoba, zwierzaki są słodkie :-)

      Usuń
  10. No nie Natula wzięła udział w zbawie :) :) jak miło przeczytać odpowiedzi , a najbardziej cieszy mnie to że znalazłam się w szczęśliwej ósemce blogów - cieszy tym bardziej że mając do wyboru tyle innych pomyślałaś właśnie o mnie - dziękuję Ci bardzo :)
    Serdecznie gratuluję koleżance jjon wygranej , skargi nie wnoszę :)
    Widze ze dzien był pełen wyczerpujących wrażeń, życzę Ci dużo pozytywnej energii . A tak na pocieszenie dodam że ostatnio i u mnie widać nadmiar takich emocji , m.in nasze auto po poniedziałkowej stłuczce , prawdopodobnie pójdzie do kasacji .Ech..zycie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;-)
      Nie mogłam nie uwzględnić Twojego bloga w rankingu, lubię do Ciebie zaglądać, zresztą już kiedyś Ci o tym pisałam, dlatego wybór był oczywisty :-)
      Moja autko uchowało się, ale nie obędzie się bez fachowca. Drogi coraz bardziej są niebezpieczne, chyba czas przerzucić się na rower. Współczuję Wam wydatków, człowiek ciągle musi trzymać się za kieszeń, co za świat.
      Dziękuję Ci za słowa wsparcia, wzajemnie życzę więcej słońca, więcej radości i znacznie mniej problemów.

      Usuń
  11. Podobnie jak ty nie przepadam za takimi zabwami, ale ostatnio wkręciłam sie na jedną z nich. Byc moze w tej również wezme udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, to sympatyczna zabawa, dlatego warto w niej wziąć udział :-)

      Usuń
  12. Z Twojej dziesiątki czytałam tylko "Karaluchy". Zamierzam zabrać się za "Złodziejkę..." i "Ladacznicę".
    Z dziewiątki na szczęście nie czytałam nic. :P

    Frank Peretti chyba faktycznie zapomniany. W każdym razie ja go raczej nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki wstyd! Z twojej magicznej "10" nic nie znam :(
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie kota rozbrajające:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mi nogi drżą... Już kolejna osoba dodała mnie do swoich ulubionych blogów ;). Dziękuję, że o mnie pamiętałaś :*.

    No ej, nadmierny bałagan w domu to jest przecież ogromny problem... Weź tak spróbuj znaleźć książkę w gąszczu pokojowego chaosu ;P. No chyba, że Twoje książki leżą u Ciebie na honorowym miejscu :D.

    Dziękuję i Tobie również życzę przyjemnego wieczoru :)!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.