Wyniki konkursu i plan czytelniczy

Trochę późno, ale wcześniej nie chciano wypuścić mnie z pracy, ogłaszam wyniki konkursu, w którym do wygrania była książka Katarzyny Michalak „Zacisze Gosi” i zestaw kosmetyków Golden Rose. Mimo że chętnych nie było wielu, to jednak miałam dylemat z wybraniem zwycięzcy, ponieważ tylko jedna osoba zastosowała się do zasad, pozostawiając wszystkie niezbędne dane. 

Dlatego żeby nie było niedomówień, że temat dzieje się poza regulaminem nagrodę zdobywa Laura Godzwon, gratuluję, e-mail już do Ciebie poleciał :-)  A'propos uroczy, zielony kącik z hamakiem, to bajeczna wizja ogrodu.  

Za niekonwencjonalne podejście do tematu wymarzonego ogrodu zostaje wyróżniona Elfik Book i jeśli tylko wyrazi chęć otrzymania ode mnie książki „Sklepik z niespodzianką. Bogusia”, to ją dostanie. 
Elfik, jeśli jesteś zainteresowana, to proszę o kontakt.



Bardzo, ale to bardzo podobała mi się odpowiedź Joanny, ale zasady były jasne, a moje niezważanie na przekroczenie limitu słów, byłoby nie fair wobec pozostałych dziewczyn. Brawo również dla Elenki_, uwielbiam róże, stąd też w moim ogrodzie jest ich pełno, mam nadzieję, że Twoje marzenie o różanym zakątku kiedyś się spełni. 

Niebawem do zdobycia, w dużo prostszej formie, będzie kolejna książka, tym razem coś dla smakoszy mocnych wrażeń. Zapraszam.


Żeby wpis nie był przynudnawy, to wrzucam swój plan czytelniczy na najbliższy czas, czyli całkiem przeciętny nieprzeciętny stosik. Składający się z egzemplarzy kupionych (wieżyczka z prawej), pożyczonych (wieżyczka środkowa) i recenzenckich (wieżyczka z lewej). Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ jest w nim wszystko to, co lubię, czyli trochę dramatu, powieści obyczajowej, powieści historycznej, kryminału i thrillera, czyli miszmasz gatunkowy.


Jeśli czytaliście któryś z tytułów, to chętnie poznam Wasze opnie. Jestem też ciekawa, czy przed przeczytaniem „Uśmiechu Medeline” muszę poznać „Herbaciarnię Medeline”? Kupiłam książkę pod wpływem chwili i teraz zastanawiam się, co z tym fantem mam zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.