Akcja Podaj Dalej

Jak to miło, że życie to ciągła niespodzianka. Kiedy u Dalii zgłaszałam się po wędrującą książkę w akcji podaj dalej, to nawet nie przyszło mi do głowy, że mogłabym dostać coś więcej, a tu wczoraj...surprise! :-)

Dotarła książka a razem z nią masą słodkości, przepyszny deserek, pachnące herbatki, moja ulubiona Ice Coffi, śliczna kartka i przepiękna zakładka. Słów brak na wyrażenie mojej radości :-))
Dalia jesteś szalona, naprawdę rozczuliła mnie ta niespodzianka, ogrom radości naraz. Bardzo dziękuję.

Oczywiście książkę "Fałszywa pamięć" D. Koontza, przekażę kolejnemu molowi książkowemu, chętnych do przygarnięcia powieści i puszczenia jej w obieg, proszę o zgłaszanie się pod tym postem. W przypadku, większej liczby dobrych dusz, odbędzie się losowanie. Najprawdopodobniej za tydzień książka będzie wolna i gotowa do wyruszenia w świat. Zapraszam.

10 komentarzy:

  1. Ile dobroci na raz:))). Gratuluję paczuszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, ale słodkości dostałaś i śliczności :D
    Koontz *serduszko* uwielbiam autora!
    W takim razie ja się zgłaszam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla duszy, coś dla ciała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ile słodkości! I książka do tego :-D Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNE PREZENTY..I JA USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE ...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile słodkości - takie paczki aż miło dostawać! Chętnie się zgłaszam po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i mam za swoje, od wpatrywania się w zdjęcie, poczułam ochotę na coś słodkiego ;)
    Niestety nie ustawię się w kolejce, jestem poza PL.
    Życzę jednak miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty :D

    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Kobiety, ta super niespodzianka to zasługa super Dalii :-)

    Po książkę zgłaszają się:
    miqaisonfire
    reni
    niedopisanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Całą przyjemność po mojej stronie! Bardzo się cieszę, że przesyłka Ci się podoba:)
    Dziękuję za tak miłe słowa i gorrrąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.