Radośnie

Zazwyczaj nie robię wpisów pochwalnych, ale tym razem nie mogłam się powstrzymać :-)

Bergamasco uszczęśliwiła mnie ogromnie. Jakiś czas temu ta zdolna kobitka zorganizowała Broszkowe Candy, ku mojej uciesze udało mi się wygrać  "cacuszko".
Nawet nie wiecie jaką miałam wielką  radość, kiedy w paczuszce oprócz pięknej broszki, znalazłam również dwie pary cudnych kolczyków i bajeczną zakładkę do książki.
Kolczyki wczoraj były już przetestowane, w promieniach Słońca cudnie się błyszczały, mój samczyk skwitował moją radochę jednym zdaniem:
"Ach, próżność kobieca :)"

Może i próżność, co z tego...dobrze mi z tym.

Bardzo dziękuję bargamasco , za niesamowitą niespodziankę.




_______________________________________________

Jak już zaczęłam chwalenie to trzeba je właściwie zakończyć, najlepiej książkowo. W moim przypadku stosiki nie sprawdzają się, bo czytam co mi popadnie i to na co mam ochotę w danej chwili, nigdy nie trzymam się czytelniczego harmonogramu, wybieram książki na zasadzie chybił trafił. Jednak miesiąc sierpień obfituje w lektury z wysokim priorytetem i chciał czy nie, muszę przestrzegać zasad ;).

SZTUKATER - zaufał i obdarował.


"Ever" A. Noel, jestem dopiero na starcie, ale o dziwo książka interesująca.
"Letni domek" M. Willett, recenzja
"Na śmierć i życie" P. Robinson
"Ocalony" W. Zaczek, recenzja
"Laboratorium" D. Preston i L. Child
"Bogowie Alabamy" J. Jackson recenzja




                            
WYDAWNICZO - recenzyjnie



"Dziewczyny wojenne" Ł. Modelski - Wydawnictwo Znak
"Jesienna sonata" M. Kallentoft - Wydawnictwo Rebis
"Nas psa urok" K. Harne - jw.
"Raz wiedźmie śmierć" - jw.
"Niewidzialna" R. Caine, od serwisu nakanapie, recenzja




BIBLIOTECZNIE - nałóg to nałóg ;)



"Mroczny sekret" L. Bray
"Prędkość" D. Koontz
"Objawienie" D Creps
"Błękitnokrwiści: Maskarada, tom II" M. Cruz





SYMPATYCZNY MISZMASZ - pasja czytania nie ustaje


"Ona i On całkiem całkiem zwyczajna historia" U. Jarosz, J. Gracz - włóczykijka, recenzja
"Ostatni autobus do Woodstock" C. Dexter - książka pożyczona od miqaisonfire , dziękuję :)
"Kolekcjoner oczu" S. Fitzek - kupiony okazyjnie w Matrasie
"Letnie przesilenie" R. Carr - wymiana na LC
"Cięcie" G. Weston - zakup z rabatem 30% Wydawnictwo Znak
"Wichura w Hawanie" L. Padura -jw.



Miedzy Bogiem a prawdą nie wiem jak podołam zadaniu, ale dlachcącego nic trudnego :-)
Wszytskim molom książkowym, życzę miłego weekendu.

17 komentarzy:

  1. Jejciu:)). Ale piękności książkowe wzbogacą Twoją biblioteczkę. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości! Gratuluje, gratuluje i jeszcze raz gratuluje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że się wszystko podoba!!:) Niech się dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zdobycze:) Trochę zazdroszczę tej broszki, bo sama mam hyzia na punkcie biżuterii.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile cudeniek :) polecam Ci jesienną sonatę. świetny kryminał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego weekendu. Mój będzie pracowity

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku! Ale różności. Kolczyki rzeczywiście fajne, a zakładka jeszcze lepsza. Sama się zastanawiam czy sobie takiej biżuteryjnej nie zafundować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny post - tyle w nim optymizmu! Oczywiście gratuluję nagrody i wszystkich książek, kojarzę tylko kilka tytułów (np. Letni domek), ale jestem ciekawa wszystkich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała biżuteria i świetne książki. Zazdroszczę "Mrocznego sekretu". Mogę sobie tylko pomarzyć, żeby znaleźć w bibliotece coś tak dobrego. Słyszałam wiele pozytywnych recenzji o tej książce i niecierpliwie czekam na Twoją.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje wygrany w candy! :)

    Stosy przyznam książkowe - zaprezentowałaś świetne:) Tylko pozazdrościć mogę.
    Z książek to zazdroszczę przede wszystkim "Kolekcjonera Oczu" - będę czekała na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podołasz z pewnością!
    Życzę udanej lektury :))
    Sama mam podobny problem z proporcjami: za dużo ksiażek, wciąz za mało czasu:) Ale nie narzekam, tylko cieszę oko!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kasandra_85 i Kasieńka: bardzo dziękuję.

    bergamasco: Na pewno będzie się dobrze nosić:)

    Maruda007: tez mam hyzia na punkcie biżuterii, mam tego cały stos i ciągle mi mało :))

    Varia: spodziewam się że Jesienna sonata to dobra książka, czytałam o niej same pozytywne opinie.

    http://pisanyinaczej.blogspot.com/: dziękuję, mój weekend też do leniwych niestety nie będzie należał, ale nie ma tragedii.

    Fonin: Zakładka pięknie się prezentuje, to śliczny dodatek do książki.

    giffin: dziękuję," Letni domek" ostatnio rządzi na blogach :)

    Grafogirl: Moja biblioteka stara się jak może, tez jestem ciekawa tej książki, ale póki co obowiązki ;)

    miqiisonfire: dzięki, "Kolekcjoner oczu" tez mnie cieszy, nie mogę się doczekać czytania.

    Scathach: No myślę, że podołam, zawale kilka sprawa, ale podołam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natula? Czemu ty mi to robisz :(
    Jak patrze na te Twoje stosiki, to aż mnie zazdrość w żołądku ściska. Chyba będę musiała Cię odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę, patrzę i skończyć nie mogę. Zazdroszczę tych książek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakładka i kolczyki cudne, a o stosie to się nawet nie wypowiadam, bo porwałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj!
    Widzę, że masz wiele naprawdę ciekawych pozycji, które szybko i z wielką chęcią bym schrupała. W każdym razie czekam na kolejne recenzje! ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Ew.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki są świetne, choć i zakładka fantastyczna! Marzy mi się taka, szkoda, że sama mam dwie lewe ręce do tego typu prac. ;)
    Nowe nabytki książkowe godne pozazdroszczenia! :) Mam ochotę na "Ever", głównie za sprawą cudownej okładki, dlatego czekam na Twoją recenzję.

    Pozdrawiam ciepło. :))

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.