Konkurs na zakończenie lata

Ostatnio przejrzałam swoją biblioteczkę i zdębiałam, bo okazało się, że mam kilka zdublowanych tytułów, najczęściej wynik nietrafionych prezentów, ewentualnie mojego gapiostwa, a miejsca na książki brak... Dlatego postanowiłam, że - od czasu do czasu - będę się dzielić z Wami swoimi okazami, czy to w formie konkursu, czy też w bardziej spontanicznej akcji typu „chcesz to bierz, w myśl tej zasady na FB poszła już "Wycieczka na tamten świat" Litwinów. 

Na pierwszy strzał idzie „Zacisze Gosi” Katarzyny Michalak. Moje zdanie na temat tej książki część osób zna, co tu dużo mówić, nie jest ono najlepsze. Nie zmienia to jednak faktu, że wiele kobiet kocha powieści Michalak. Dlatego jest okazja do powalczenia o ten tytuł. Zapraszam.

 

Opis wydawcy

Kiedy Kamila zamieszkała w przedwojennej willi z pięknym różanym ogrodem, poczuła, że wreszcie uśmiechnęło się do niej szczęście. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszystko zaczęło się układać: odnalazła swoje miejsce na ziemi, poznała wspaniałego mężczyznę, a z sąsiadką, Gosią, połączyła ją prawdziwa przyjaźń.

Jednak los jest przewrotny i nad przyjaciółkami z uliczki Leśnych Dzwonków znów zbierają się czarne chmury.

Związek Kamili z Łukaszem zostaje wystawiony na poważną próbę. Do Gosi zaś nieoczekiwanie powraca przeszłość. Czy były mąż okaże się godny zaufania? I jaką rolę w jej życiu odegra Jakub, którego mroczną tajemnicę poznaje Kamila?

Mistrz banerów ze mnie żaden :-)

Wypada mi sklecić kilka zasad konkursu, zazwyczaj unikałam tego zadania, ale nie tym razem. Wybaczcie nieskładność niektórych punktów, ale pierwszy raz nie zawsze jest łatwy.


Zasady konkursu:
  1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagrody jest nie kto inny, jak Książkowe Czary Mary.
  2. Nagrodą jest książka Katarzyny Michalak „Zacisze Gosi”, oraz - dla fanów bloga - zestaw kosmetyków Golden Rose.
    Książka, jak i kosmetyki są nowe!
  3. Czas trwania konkursu 31.08 – 08.09. Zgłaszać się można do północy ósmego września.
  4. Wyniki ogłoszone zostaną 09 września na blogu Książkowe Czary Mary oraz na fanepage Książkowe Czary Mary.
  5. Zwycięzcę wybiorę ja, oczywiście według swojego subiektywnego odczucia, jam tu panem, jam tu władcą.
    Zwycięzca otrzyma ode mnie mejla z informacją o wygranej. 
  6. Nagrodę wyślę w ciągu 7 dniu roboczych od otrzymania adresu.
  7. Jeśli nie otrzymam od zwycięscy adresu w ciągu ustawowych 7 dniu, nagroda powędruje do osoby wyłonionej z pozostałych uczestników konkursu.


Zasady udziału:
  1. Pod tym postem należy zwięźle, maksymalnie do 15 słów, jest to warunek konieczny, odpowiedzieć na pytanie:

    Mój wymarzony ogród to...
     
    Ponadto zgłoszenie musi zawierać adres mejlowy i jeśli chce się dodatkowo powalczyć o zestaw kosmetyków, należy podać nazwę pod jaką obserwuje się bloga i polubił FB.
  2.  Uczestnik konkursu powinien umieścić baner konkursowy na swojej stronie, może to być blog, Fanepage, Google +, co kto woli.
  3. Nie jest wymagane polubienie profilu na FB lub dodanie do ulubionych, aczkolwiek będzie mi miło, jeśli dołączycie do grona moich stałych czytelników, dlatego też dla fanów dodatkowy bonus... Zestaw kosmetyków firmy Golden Rose: pomadka 2000 Golden Rose nr 103 i lakier  Golden Rose Matte Nail Licquer nr 16


    Przed zdecydowaniem się na kosmetyki, proszę sprawdzić kolorystykę na stronie producenta.

    Mój aparat co nieco przekłamuje kolory. Pomadka jest w dużo, dużo jaśniejszym kolorze nude. Jak widać na zdjęciu koniuszek szminki został lekko uszkodzony przez nieostrożne otwieranie, kto maczał w tym palce, nie wiem.

    Jakoś to poszło, może nie najlepiej, ale mam nadzieję, że czytelnie. Zachęcam do zabawy, bo nagroda przednia; Książka i piękny zestaw w klasycznych kolorach w sam raz na zakończenie lata lub w sam raz na początek jesieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.