Wyniki konkursu

Zgodnie z planem dzisiaj miały być ogłoszone wyniki konkursu, miały być i są. Nie przedłużając, ani nie argumentując, bo słów mi brak, a i w domu mam totalny chaos, mój samiec opuszcza mnie na dni kilkanaście i mamy pakowanie w toku, tak więc wszem wobec ogłaszam, że „Wysłanniczkę” otrzymuje Jagna, a „Miasteczko Nonstead” Luka Rhei.

Dziewczyny proszę o wysłanie do mnie mejla z adresem do wysyłki.  

Dziękuję za wspólną zabawę i gratuluję wszystkim uczestniczkom, uwierzcie mi, każda z odpowiedzi miała swój urok, ale jak wiadomo wszystkich nagrodzić się nie da, przynajmniej ja nie mogę, ale zapewne będzie jeszcze niejedna okazja do zdobycia książki u mnie na blogu, więc proszę się nie zrażać :-)

Tak dla urozmaicenia tego postu, szybki błysk na smakołyki ciasteczkowego potwora i lektury na najbliższe dni, a właściwie tygodnie, bo ostatnio kiepściutko u mnie z czasem, jak nie praca, to przemarsz wojsk...


Życzę przyjemnego wieczoru i udanych lektur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.