Małe rozżalenie + konkurs

Dzisiaj mam mocno melancholijny dzień, chociaż nie powinno tak być, bo w końcu mamy Dzień św. Patryka i Światowy Dzień Morza, a i pierwszy dzień wiosny już niebawem. Samo przez się, powodów do radości nie brakuje, nawet wietrzna pogoda, która mało łba nie urwie, nie powinna popsuć nastroju, ale... Jak co roku o tej porze pakowałam walizki i czekałam na hasło Start! Niestety w tym sezonie nigdzie się nie wybieram, różne problemy zdrowotne uniemożliwiły mi wyjazd. Za to moja przyjaciółka opuszcza mnie na całe dwa miesiące. Kiedy dzisiaj odwiozłam ją na dworzec, i zobaczyłam rzeszę swoich druhów, zrobiło mi się przykro, mimo że wielokrotnie mściłam na tę zagraniczną tułaczkę, to jednak tego typu wypady nie są pozbawione uroku, zwłaszcza kiedy spędza się ten czas z sympatycznymi ludźmi, ale nic to... Trochę się pożaliłam, wybaczcie, ale musiałam.

Żeby poprawić sobie nastrój, pomyślałam, że podzielę się książkami. Oczywiście nastrój polepszyłam sobie też kawą i ciachem, no bo jak inaczej, czy ktoś zna lepszą metodę na pobudzenie endorfin? Tak, wiem, że sport podobnie działa, ale nie mam dzisiaj zdrowia na wygibasy, dlatego ratuję się węglowodanami i kofeiną :-) 

 
Wracając do tematu. Mam do oddania dwie książki: „Wysłanniczkę” S. Millera i „Miasteczko Nonstead” M. Mortki. Obie książki były przeze mnie czytane, powieści podobały mi się, aczkolwiek jakieś tam „ale” do nich miałam. Dlatego liczę, że być może komuś spodobają się bardziej niż mnie.

Losowania są dość problematyczne, to zgłaszanie do Izby Celnej i branie na klatę tego, że rozpowszechnia się hazard niekoniecznie mi się podoba. 
Dlatego będzie pytanie:

Jeśli nie tu, to gdzie?

Zasady:
  • Niech Wasza wyobraźnia osiąga wyżyny, ale w granicach rozsądku tak, do aby odpowiedź zawierała maksymalnie 20 słów.
  • Odpowiedź należy zostawić w komentarzu, pod tym postem, jeśli za żadne skarby komuś to się nie uda, to można wysłać ją mailowo, mój adres znajduje się w samolociku (w pasku bocznym)
  • W komentarzu należy też zaznaczyć, którą z książek się wybiera - Ważne!
  • Konkurs trwa do 31 marca. Wyniki zostaną ogłoszone 1 kwietnia, żartem jednak nie będą :-)
  • Dobrze by było, gdyby osoba biorąca udział w konkursie zaobserwowała bloga, lub w jakiś inny sposób miała go w pamięci, bo o wynikach nie będę dwa razy przypominać. Na adres do przesyłki czekam 7 dni, od daty ogłoszenia wyników. 


    Życzę dobrej zabawy i powodzenia  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.