Masterton upolowany

Do wczoraj, można było zgłaszać się po antologię "Dziedzictwo manitou". Chęć do przygarnięcia egzemplarza wyraziło 9 osób: pisanyinaczej, Melon, cyrysia, Gabrielle, Miqasonfire, awiola, Marta, Varia i Wiedźma. Brałam pod uwagę tylko komentarze w których wyraźnie zaznaczono pragnienie posiadania tejże książki. 


Dzisiaj punktualnie o godzinie 13.55, jak widać na załączonym obrazku,  zwolniłam blokadę maszyny losującej i rozpoczęło się losowanie...

Szczęściarą okazała się awiola, gratuluję :-)
awiolę proszę o przesłanie ma mój mail (kopertka w pasku bocznym) adresu do wysyłki. Oczywiście im szybciej tym lepiej, może uda mi się wysł książkę jeszcze przed świętami. 


Przy okazji wpisu "Złap Mastertona", pochwalę się, co prawda już dzisiaj chwaliłam się Pauli, która notabene sprawiła mi wielką niespodziankę, że odwiedziłam swoją stareńką, wiecznie wybrakowaną bibliotekę i przeżyłam szok!. Okazało się, że biedniutka filia przestał być biedniutką filią, i wzbogaciła się o niezłe tytuły, normalnie oczy mi wylazły na wierzch. W sumie poszłam zapytać tylko o "Krucyfiks" Chrisa Cartera, a wyszłam jeszcze z "Potomstwem" Ketchum'a i "Karaluchami" Nesbo, swoją drogą dziwne draństwo ze sobą przywlokłam. 

 
Zabrałabym jeszcze klika innych egzemplarzy, ale niebawem opuszczam blogowy świat, ponieważ standardowo, jak co roku, znikam na dwa miesiące, więc chcąc czy nie, musiałam narzucić sobie limit czytelniczy, tym bardziej że czeka na mnie jeszcze kilka innych tytułów.
 
Równie przyjemna niespodzianka spotkała mnie ze strony wydawnictwa Sonia Draga. Otóż, wydawnictwo zorganizowało konkurs na najlepszą/najciekawszą recenzję. Spośród opinii dodanych w terminie od 5 do 25 marca, wybrano pięć, i o dziwo znalazłam się w szczęśliwie wytypowanej piątce. Cieszę się bardzo, bo cenię sobie wydania Sonii Dragi, mam tylko nadzieję, że w nagrodę nie przypadnie mi Gray.

Ostatnio choruję na te powieści, czytaliście któryś z tych tytułów?


Dosyć już tego bajania, ale wiecie jak to jest, człowiek czasami musi, bo inaczej się udusi ;-) 

Życzę przyjemnego wieczoru i udanych lektur

46 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, książki żadnej nie czytałam - miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam szczęście. Nawet nie wiesz jak się cieszę!!! Zaraz wysyłam adres :) Chyba poskaczę trochę ze szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże ratuj, bo chyba z mostu skoczę...
    Że niby co?! Jak to odchodzisz?! No eeej ;(.
    Mimo wszystko wiem, że Cię nie przekonam, ale przynajmniej wiedz, że będę tęsknił :).

    Awiola, serdeczne gratulacje ;P! Życzę przyjemnej lektury!

    No proszę, proszę, jaka bogata biblioteka :D. Jesteś kolejną osobą, która zachęca mnie do "Krucyfiksa" ;).

    No i oczywiście Natula, Tobie także składam najszczersze gratulacje za wygraną ;3! Życzę wszystkiego oprócz Greya!

    Spokojnej nocy!
    Melon :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój z tym mostem, ale jak już tak bardzo chcesz, to możesz z jakiejś kładeczki skoczyć, bo w końcu za dwa miesiące z hakiem wrócę, zawsze wracam, mnie tak łatwo nie można się pozbyć ;)

      O swojej bibliotece zmieniam zdanie, na pewno teraz częściej będę do niej wpadała.

      Dziękuję za gratulacje i życzenia. Z tym konkursem to trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno, ale cieszę się bardzo :-)

      Miłego dnia.

      Usuń
  4. Piękny świecznik (?) :-)! Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Znikasz... Szkoda :-( dobrze, że to tylko 2 miesiące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie Kochana, nie świecznik tylko salaterka, nie wiem tylko dlaczego tak płasko wyszła :-)
      No właśnie, dwa miesiące szynko miną, w raz z latem wrócę na bloga :-)

      Usuń
  5. Brawa dla awioli :)
    Zdobyłaś "Krucyfiks", jestem bardzo ciekawa, jak Ci się spodoba. Koniecznie też podziel się wrażeniami z "Potomstwa". Gratuluję wygranej w konkursie. Muszę częściej zaglądać na strony wydawnictw, bo nic nie wiedziałam :)
    Czytałam "Sąsiada", całkiem dobry thriller, studium psychologiczne bohaterów było przyzwoite :) Ja z chęcią dorwałabym "Dziecięce koszmary".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skutecznie zarażacie tym "Krucyfiksem", że nie mogłam się powstrzymać, na szczęście moja biblioteka mnie przyjemnie zaskoczyła :-)
      Zazwyczaj jestem gapowata co do wydawniczych konkursów, ale SD bardzo lubię i często "kontroluję" ich stronę, dlatego zauważyłam informacje o konkursie. Swoją drogą podejrzewam, że niewiele osób dodało opinię, ale co mi tam i tak się cieszę :-)
      Wrzucone na bloga tytuły kusza mnie niesamowicie i na pewno je ogarnę, ale to już po powrocie, na razie zainwestowałam w "Otchłań zła".

      Usuń
  6. Gratuluję Awioli :) Świetne paznokcie, tak btw ;) A mnie do fajnej strony zalinkowałaś... ;)
    Tobie z kolei gratuluję wygranej u Sonii Dragi - świetne mają książki i to naprawdę wydawnictwo z perspektywami. Nagrodzona opinia to pewnie ta "Egzekutora"? ;) Żadnej z książek nie znam, ale wszystkie wyglądają ciekawie. Oby nie Grey ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty się ciesz, że nie podlinkowałam Cię "do zabawy ze słoneczkiem: :D
      Takie cuda z linkami często mi się zdarzają, ma się ten dar...
      Nie wiem za jaką opinię zostałam wyróżniona, bo kilka wrzuciłam i o dziwo, coś się tam spodobało.
      Oby nie Gray... Z jednej strony jestem ciekawa tej książki, ale z drugiej strony, SD ma tak ciekawe pozycje, znacznie ciekawsze od pozycji stosowanych przez Gary'a i Anastasię, że mogliby mnie ucieszyć jakimś thrillerem lub świetną powieścią obyczajową, ale pożyjemy, zobaczymy.

      Usuń
    2. Szepnąć słówko? Nie trać na Greya czasu. Marność nad marnościami... Ale jak dostaniesz, to cóż zrobić, trudno, choć wydaje mi się, że wydawnictwo rozsądnie rozda książki, i zwrócą uwagę na Twoje preferencje, choćby po recenzjach widać, że wolisz pieprz niż cukier ;)

      Usuń
    3. Póki co nie planuję przerabiać Gray,a, bo najprawdopodobniej rozczaruje mnie ta książka, wiesz, seks seksem, gorzej jak cała reszta kupy się nie trzyma. Jednak jak mnie SD obdaruje tą powieścią, to pewnie przeczytam, no bo tak zostawiać, no nie wiem...

      Usuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni konkursu, a także Tobie! No i nowe nabytki książkowe... zdecydowanie same dobre wiadomości!
    Wracaj do nasz szybko,szczęśliwej podróży!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-)
      Już mnie tak szybo nie żegnaj, najprawdopodobniej wyjeżdżam około 10 kwietnia, więc jeszcze pobędę w blogowym świecie :-)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Gratulacje dla awioli.
    Co do twojej listy książkowych życzeń nie znam żadnej książki, choć też poluje na ,,Dziecięce koszmary'.
    Gratuluje również tobie za wygranie w konkursie zorganizowanym przez wydawnictwo Sonia Draga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujmy :-)
      "Dziecięce koszmary" to książka, która działa na wyobraźnię, mam nadzieję, że uda nam się ją przeczytać.

      Usuń
  9. Gratuluje wygranej.!
    A z tych ksiązek to niestety nie miałam okazji czytac ani jednej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytałam Czerwień grzechu, świetna, dokładną recenzje znajdziesz u mnie na blogu, ale moge z czystym sumieniem polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, zaraz do Ciebie wskoczę i przeczytam recenzję.

      Usuń
  11. Czytałam "Ciemną stronę małżeństwa" - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, teraz żałuję, że w pierwszej kolejności kupiłam "Otchłań zła", ale oczywiście bardo dziekuję za polecenie, "Ciemna..." też doczeka się swego.

      Usuń
  12. czytałam "Ciemną stronę małżeństwa", dobrze jej nie pamiętam, ale gdzieś na blogu jest relacja, ale gdzieś tam mam z tyłu głowy myśl, że była całkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero niedawno wpadła mi w oko ta książka, dlatego teraz dziwię się, że tyle osób ją czytała, no pech to pech, a gapa to gapa, ale oczywiście książkę mam w planach i na pewno ją kupię. Dziękuję za radę :-)

      Usuń
  13. Nesbo... uwielbiam go. ;] Jeśli chodzi o pozycje, na które chorujesz (;)), to żadnej z nich nie czytałam, ale już widzę, że mam na nie wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zaraża wirus czytelniczy :-)
      Mam nadzieję, że i mnie powieści Nesbo przypadną do gustu :-)

      Usuń
  14. Gratuluję tak wyposażonej biblioteki! Szkoda tylko, że znów znikasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też cieszy taki wypas :-)
      E tam szkoda, czas szybko mija, wrócę niebawem :-)

      Usuń
  15. Gratuluję wylosowanej szczęściarze, a Tobie - docenienia :) i trochę zazdroszczę tych trzech książek, które wybrałaś - zabieram się za nie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno :-)

      Usuń
  16. Po pierwsze serdecznie gratuluję awioli, po drugie, czytałam ciemną stronę małżeństwa i bardzo mi się podobała, z resztą możesz u mnie po czytać. A po trzecie ładnie to tak, dopiero zaczęłam obserwować a Ty zapowiadasz znikanie z bloga? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją recenzje na stronie wydawnictwa i, gratuluję :-)
      Niestety zniknąć - mus, ale z latem wrócę, jak co roku, nie jest mnie łatwo przegonić z blogowiska :-)

      Usuń
  17. Oj i ja mam chęć na "Przysięgę milczenia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na naszych chęciach się nie skończy :-)

      Usuń
  18. Gratuluję awioli, a także Tobie! Wracaj do nas szybciutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa miesiące, to straszny kawał czasu. Szkoda. :(

    Zazdroszczę "Krucyfiksu". U mnie niestety nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaskoczyła moja biblioteka, nie spodziewałam się, że będzie ta książka, a tu proszę taka niespodzianka.

      Nie taki straszy, jak intensywnie się pracuje, to czas szybko leci :-)

      Usuń
  20. Jestem wielką fanką Lisy Gardner także z czystym sumieniem polecam jej kryminały. Oba są świetne, ale mnie bardziej podobał się "Sąsiad".
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Gardner od dawna mam ochotę, na pewno kiedyś dopadnę jej książki :-)

      Usuń
    2. Co do Gardner to warto jej książki czytać zgodnie z chronologią.
      kolodynska.pl

      Usuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni losowania :)

    Faktycznie Twoja biblioteczka wzbogaciła się o ciekawe książki :) Z tych, na które polujesz najbardziej chciałabym przeczytać książki Lisy Gardner.

    OdpowiedzUsuń

  22. Gratuluje serdecznie wygranej!!! Uważam, że jak najbardziej zasłużyłaś na nią:) Z powyższych pozycji żadnej nie czytałam, ale ostatnio na moją półkę zawitał "Sąsiad" i "Dziecięce koszmary"( czekają na swoja kolej)
    Ja też mieszkam niedaleko biblioteki , ale z tego samego powodu co Ty, dawno do niej nie zaglądałam. Chyba muszę to zmienić:)
    Mam nadzieję, że te dwa miesiące szybko miną i będziesz z powrotem. Będę tęskniła:(

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.