Sezon zmian uważam za otwarty

Na blogu nastał czas zmian, co niektórzy bardzo szybko zauważyli  mój noworoczny remont, podejrzewam,  że głównie za sprawą jasnego tła i ... nagłówka. Od razu oznajmiam, że ja - absolutne beztalencie w temacie grafiki - nie jestem jego autorką. To czaro-marowne cudo stworzyła Angela z bloga "Welcome in Wonderland"


Odsyłacz obrazkowy przeniesie do świata Angeli

 
Angela to bardzo zdolna i kreatywna istotka, na dodatek wykazująca się ogromną cierpliwością do osobników mocno marudzących i błądzących w ciemnościach za wyimaginowanym wyobrażeniem. Dziewucha sprawnie sobie radzi z graficznymi wyzwaniami, za co bardzo jej dziękuję, ponieważ dostałam to co chciałam :-)

Jeśli chodzi o szablon, to Bogiem a prawda nie wiem czy teraz jest lepiej, czy gorzej. Drapię się po swojej czuprynie i dumam, i dumam, i niewiele mi z tego wychodzi. Dlatego będę wdzięczna za wszystkie uwagi, włącznie z krytyczną oceną - zniosę wszystko :-)

Dla porównania (migamy myszką)



Miłego dnia 

38 komentarzy:

  1. Osobiście bardzo mi się podoba twój nagłówek i idealnie pasuje do nazwy twojego bloga. Jak dla mnie zmiany zdecydowanie na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nagłówek miał pasować do tytuły bloga inaczej mijałby się celem, na szczęście trafiłyśmy w grafikę :-)

      Usuń
  2. Wpadam, patrzę na nagłówek i myślę, gdzie ja jestem. Oprzytomnił mnie adres bloga i Twój podpis :D

    Jejku, jak pięknie! Nie żeby wcześniej było źle - ale fajnie mieć profesjonalną grafikę :) Nie wzbraniaj się przed zmianami, uporządkuj sobie po bokach i już nic nie zmieniaj - dobrze jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest ze zmianami, wchodzisz i wybałuszasz oczy, bo nie wiesz czy nie pomyliłaś adresu, też to przeszłam kilka razy, np. u Ciebie ;-)

      Porządki w paskach bocznych jeszcze będę, dziękuję za porady i miłe słowa. Buziol :-)

      Usuń
    2. No tak, ja uwielbiam zmiany u siebie - no chyba, że jestem w pełni zadowolona z efektu. Teraz jest mi trochę za ciemno, ale babie nie dogodzi :D

      Trzymaj się zdrowo, będzie dobrze :)

      Usuń
  3. Podoba mi się, jest bardziej przejrzyście, czytelnie, a nagłówek jest boski!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że jest przejrzyście, ale nie wiem czy te boczne szpalty nie meczą oczu.

      Miłego wieczoru :-)

      Usuń
  4. Jestem jak najbardziej za obecnym szablonem, nie żeby tamten był gorszy, ale nie dajmy się monotonności, zmiany są potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, w końcu kobieta zmienną jest ;-)

      Usuń
  5. Ngłówek jest przepiękny, a zmiany zwykle wychodzą na dobre (akurat na Twoim blogu mamy tego potwierdzenie).
    Ja też trochę pozmieniałam u siebie, chyba większość osób chce jakiegoś odświeżenia po nowym roku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam zmiany na Twoim blogu, podobają mi się i masz rację, zmiany to rzecz naturalna.
      Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Nagłówek jest przepiękny. Uważam, że teraz jest bardziej przejrzyście i profesjonalnie, ale przy tym pozostaje przytulnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, szczególnie za to przytulnie, to ważne, aby gość czuł się "wygodnie" :-)
      Za nagłówek brawa należą się Angeli :-)

      Usuń
  7. teraz jest o wiele ładniej :)
    nagłówek faktycznie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam podobnie co Soulmate, już myślałam że zabłądziłam :) Grafika śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błądzenie przy zmianach szalonu należy do naturalnych zjawisk, mnie też już kilka razy zamotało :-)

      Usuń
  9. Mi się bardzo podoba tak jak jest teraz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podoba nowy wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oznacza, że nie jest tak źle jak mi się wydawało ;-)

      Usuń
  11. Jak dla mnie wygląda ładnie i przejrzyście, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nagłówek jest cudowny, strasznie mi się podoba! Jak kiedyś zachce mi się zmienić wygląd bloga to już wiem do kogo się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela otwarta jest na propozycje, więc śmiało można ją "męczyć" ;-)

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba nowa szata graficzna , i nawet widać te czary mary wychodzące z książki :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Książkowe czary to podstawa, dzisiaj wyczarowuje skandynawską mroźną zimę ;-)

      Usuń
  14. Jest ładnie, bo przejrzyście. Choć mam nieco inny gust. Ale najważniejsze jest, aby to Tobie szablon się podobał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, szablon ma pasować właścicielowi bloga, ale miło jest kiedy jego szata nie razi gości, więc powinno działać to na zasadzie Panu Bogu świeczkę a Diabłu ogarek ;-)

      Usuń
  15. Było bardzo dobrze i jest bardzo dobrze :) Choć obydwa układy stron były/są przejrzyste, to teraźniejszy jest mi bliższy, wszystko takie jakieś proste i łatwe w obsłudze :)
    Popieram dziewczyny, grafika majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, cieszy mnie, że nie miałaś zastrzeżeń do dawnego layoutu, to bardzo miłe. Mam nadzieję, że w nowym szablonie też będzie Ci wygodnie :-)

      Usuń
  16. Zmiany jak najbardziej na plus. Jak pierwszy raz tu trafiłam to myślałam, że pomyliłam bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już chwaliłam Twój nowy nagłówek, choć stary też zły nie był :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bardzo ładnie! :) Na Twoim miejscu niczego bym już nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jej! Wpadłam tutaj. Rozglądam się i nie wiem gdzie jestem. Czytam, czytam i widzę... nareszcie się odnalazłam! :)

    Miło o i tak jasno teraz tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się po zmianach jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.