Święta, Święta :-)

Niedziela, teoretycznie czas odpoczynku, ale nie dla mnie, obowiązki wzywają :-)

Wczoraj przygotowałam sześć potraw wigilijnych, upiekłam trzy ciasta i korzenne ciasteczka (niewypał), o sprzątaniu to już nie wspomnę, a dzisiaj oprócz obiadu, muszę stworzyć śledziowe sałatki oraz pierogi z kapusta i grzybami, przydałby mi się też lekki tuning, bo obawiam się, że w poniedziałek nie znajdę dla siebie wolnej chwili. 

Aby zyskać na czasie  wstałam bladym świtem, za oknem jeszcze mrok, temperatura niezbyt nastrajająca, minusowa, mróz za nos trzyma, ludzi nie widać, moich psiaków też nie widać, pewnie patrolują działkę, a ja korzystając z czasu na kawę - tym razem z dodatkiem wanilii i karmelu - chcę złożyć Wam życzenia Świąteczne.

Życzę Świat dających radość
Świąt Zdrowych i cudownych,
pełnych rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
Za oknem białego, skrzącego puszku,
pod żywą choinką dużo prezentów, również książkowych
a w Waszych pięknych serduchach
wielu sentymentów, nadziei i optymizmu :-)

Frank Sinatra "White Christmas"  


Wszystkiego dobrego!
Edit: Bardzo dziękuję za piękne życzenia :)

35 komentarzy:

  1. Życzę wzajemnie wesołych, spokojnych, rodzinnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj upiekłam kruche ciasteczka i piernika, i padałam z nóg, bo wcześniej jeszcze sprzątnie czekało, ale Ty chyba bijesz rekordy pracowitości :) Mam nadzieję, że wszystkie wypieki będą smaczne i również życzę udanych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne życzenia :) Również życzę wesołych świąt i udanego Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że przygotowania świąteczne trwają pełną parą. A ja zawsze zostawiam wszytko na ostatnią chwilę, czyli dopiero jutro wezmę się za ubieranie choinki i pieczenie karpia itp.
    Dziękuje za życzenia i również życzę Zdrowych Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. I nawzajem, Kochana, nawzajem.:)

    A co do tej pracowitej niedzieli, nie tylko Ciebie to spotyka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne życzenia. :) U mnie też mróz aż skrzypi, a w kominku buzuje ogień. Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego najpiękniejszego, samych radosnych chwil oraz świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama będę dopiero dzisiaj bawiła się w cukiernika i zobaczymy, jak to wyjdzie. W takim wypadku życzę Ci, abyś miała siły i znalazła jeszcze czas na to, żeby samej trochę odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie także najserdeczniejsze życzenia :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie również życzę Wesołych Świąt! Ja także męczę się w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No to nieźle się tam napracowałaś, życzę Ci więc dużo spokoju i wypoczynku w te święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych i spokojnych (o ile w ogóle można mówić o spokoju w czasie Wigilii, hehe)! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i wzajemnie, wszystkiego co najlepsze w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż sobie zanuciłam pioseneczkę. Lubię ją :D Tobie również spokojnych i radosnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja Ci życzę odpoczynku! I żeby oprócz mrozu był też piękny, puchaty śnieg :) Szalona kobieto, 6 dań i 3 ciasta? A ja narzekam po 5 ciastach... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Również Ci życzę wesołych Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I to wszystko w jeden dzień?!
    Wow... Muszę powiedzieć, że mi imponujesz ;p!

    Pozdrawiam i jednocześnie życzę Wesołych Świąt Wam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego, spokojnych świąt spędzonych w ciepłej atmosferze bez pośpiechu, trosk i zmartwień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za życzenia :)
    pozwól, że i ja Ci takowe złożę :)

    Życzeń, które Tobie życzę,na razie nie wyliczę, wiec podaję pierwsze z kraju, by Ci żyło się jak w raju, by w wigilię u rodzinki, wszyscy mieli fajne minki, by przy stole chciał zagościć pakiet zdrowia i miłości, i u wszystkich był tak mocny, by pozostał całoroczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam nadzieję, że każdy miłośnik słowa pisanego, znajdzie w te święta czas na lekturę - czego sobie, Tobie i innym życzę! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle pracowicie spędziłaś ostatnie dni,na pewno wszystko jest bardzo smaczne a Twój wysiłek zostanie doceniony. Życzę Ci z okazji świąt wiele radości , ciepła i uśmiechu oraz zasłużonego odpoczynku i wytchnienia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za życzenia :) Tobie również chciałabym życzyć wszystkiego dobrego, radosnych Świąt, dużo radości i uśmiechu :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie wszyscy będą się zajadać Twoimi korzennymi ciasteczkami :) Moja mama często powtarza, że coś jej nie wychodzi, ale jakimś cudem te "porażki" znikają w ciągu kilku sekund :)

    Ja również życzę Tobie i Twojej rodzinie zdrowych, radosnych Świąt oraz wspaniałych prezentów pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najszczersze życzenia pogodnych, wesołych świąt w ciepłej, rodzinnej atmosferze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję :* Tobie również życzę najcudowniejszych Świąt Bożego Narodzenia :)*!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki i wzajemnie, wszystkiego najlepszego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych świąt, wielu prezentów (książkowych) pod choinką, ale nie można też zapomnieć o niezapomnianej, świątecznej i rodzinnej atmosferze. :))

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja dołączam się do Twoich pięknych życzeń. Spokojnych, radosnych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  29. życzę Świąt Bożego Narodzenia pełnych bliskości, smaków, aromatów, kolędowej nuty, miłości, marzeń oraz spełnień skrzących w kolorowych lampkach oraz tego by nie zabrakło Ci chwil na wtopienie się w białe kartki pachnące drukarska farbą. ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że nieźle się napracowałaś, a tu święta, święta i - prawie - po świętach :) Piosenka jest świetna, uwielbiam Sinatrę!

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.