Żyje się chwilą

"Żyje się chwilą, a czas jest przezroczystą perłą wypełnioną oddechem"
Halina Poświatowska

Znalazłam się tutaj przypadkiem - choć moja miłość do książek nie jest przypadkowa - , szwankująca pamięć dawała się ostro we znaki, czytanie kilka razy jednej książki po jakimś czasie przestaje być zabawne. Planowałam krótką formę, coś na kształt zdań kilku; lubię i nie lubię. Urosło z tego coś znacznie większego, coś do czego wracam z przyjemnością i tęsknię, kiedy obowiązki trzymają mnie z daleka od wirtualnego świata.

Rok 2011 to zaskakujący czas, zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany.  Na szczęscie w tym natłoku zdarzeń udało mi się przeczytać 117 książek Lista , poznać ciekawych i sympatycznych ludzi, załapać bakcyla i pokochać inne gatunki literackie niż tylko horror, i kryminał. 
Poza tym, przyznam się bez bicia, że z powodu wyjazdu zagranicznego związanego z intensywną pracą, miałam dwumiesięczny okres abstynencji, przez 60 dni nie przeczytałam ani jednej książki!, koszmar i makabra w jednym. Mam nadzieję, że to się nigdy więcej nie powtórzy.

Moi blogowi druhowie, staliście się dla mnie inspiracją... Natchnieniem :). Bez Was byłaby to tylko pusta pisanina, a tak jest to przyjemność i poczucie właściwego miejsca, i za to bardzo Wam dziękuję :).

Zbliżający się Nowy Rok
niesie wszystkim nadzieję na uspokojenie,
życzliwość i spełnienie marzeń.
W te piękne i jedyne w roku chwile,
chcę złożyć najlepsze życzenia pogodnych,
zdrowych i radosnych dni i szczęśliewgo Nowego Roku





 Przy okazji życzę szałowej imprezy sylwestrowej ;)
  
Kliknij- wznieś ze mną wirtualny toast :)

21 komentarzy:

  1. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ho ho, ilość przeczytanych książek robi wrażenie pomimo dwumiesięcznej przerwy. Gratuluję owocnego roku i mam nadzieję, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Szczęśliwego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to napisałaś:)
    Wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moc życzeń i serdeczności na Nowy Rok!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pokaźna liczba przeczytanych książek! Życzę ci aby w 2012 była ona jeszcze większa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga moja Natalio, niech ten rok będzie wspaniały i dla Ciebie. Oby za 365 dni w podsumowaniu znalazło się zdanie: był boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pozytywnej energii w nadchodzącym Nowym Roku , ciepła i uśmiechu oraz duuużo satysfakcjonującej lektury :)
    Dziękuję za Twą obecność :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik - 114 książek:)Życzę Ci szczęścia i spełnienia marzeń w Nowym Roku! No i oczywiście dużo czasu na czytanie książek:)
    A także świetnej zabawy w sylwestrową noc!

    Zapraszam do mnie
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Imponujący wynik! :)
    Życzę samych radości i szczęśliwości w Nowym Roku!

    Pozdrawiam,
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję ilości przeczytanych książek!
    i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również życzę Ci szczęśliwego 2012 roku :*

    Jak Ty to zrobiłaś, że pochłonęłaś 117 książek z dwoma miesiącami wyjętymi z życiorysu...? Nie zdzierżę tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję przeczytanych książek i życzę jeszcze więcej w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, och, och. Będę płakać. Chodzę po blogach i widzę ile to ludzie czytali i aż mi się głupio robi bo u mnie w tym roku było marnie. A i lepiej się nie zapowiada, bo w maju matury a ja nic nie umiem.
    Ale i tak gratuluje ci tak wielu przeczytanych książek i życzę by nowy rok był równie owocny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownego Nowego Roku obfitego tylko w dobre lektury ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję takich wspaniałych wyników ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku, obfitego w książki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Toast z Tobą wzniesiony! :)

    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby ten rok, 2012 przyniósł ci same pozytywne korzyści i wiele dobrej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.