Chwalipięta

Nie lubię się chwalić, ale się chwalę a co ...
Uno - dotarła do mnie wymianka z akcji "Z książką przy kominku". Dzięki miłej niespodziance od Bożenki z blogu "O sobie..." miałam kupę radości  - dziękuję :)


Due - W tym momencie powtórzę się jak stara płyta, nie mam zwyczaju pokazywać zdobyczy książkowych z tej racji, że występuje u mnie ciągła rotacja w książkach i niejednokrotnie sama się w tym gubię.  Tym razem plan mam tak napięty, że książki muszą być przeczytane, nie ma zmiłuj się,  więc przedstawię swoje co nieco :D


Pionowa wieżyczka - zmniejszona już o połowę - to egzemplarze recenzyjne (BB, Sztukater, Nakanapie, Replika), trzy samotne okazy to tanie zakupy na Allegro i w Czytajtanio 
Tym o to sposobem każdy wieczór mam już zaplanowany, litry kawy i książki to mój stały repertuar. Polecam każdemu, ale może raczej bez kawy ;)

29 komentarzy:

  1. No rzeczywiście jest się czym chwalić... kiedy Ty to wszystko przeczytasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos! Jestem strasznie ciekawa: "Królestwa spokoju" oraz "Ofiary" ;) Zapowiada się, że naprawdę miło spędzisz przy nich czas. I tego ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromny stos :) ale za to ile ciekawych pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  4. giffin do 20 grudnia, mam ogarnąć książki, mam nadzieję że misja się powiedzie :)

    Gabrielle_ Nie zamieściłam odnośnika do recenzji "Królestwa spokoju" - gapiostwo - więc dodam tylko, że książka jest świetna, a "Ofiarę" aż boję się czytać, podobno jest tak ostra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho, ho jakie nabytki:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajaj, ależ apetyczny stosik! Zazdroszczę Ci potwornie xDDD
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowo, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne książki. Też mam chrapkę na ,,Ofiarę'', ale nie wiem czy mi się uda ją zdobyć.W każdym razie tobie życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stos - cudo, ale nie wiem, czy zazdrościć - mam takie zaległości u siebie, że na razie stosów unikam :)
    Remanent na półce też by się przydał, bo już nie mam miejsca!!!!!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, mniam ;-) zawartość obu zdjęć mi się strasznie podoba! Ketchuma bym chciała, "Śladom hamowania" sprawdzałam korektę, a Hilla czytałam i prawdę mówiąc średnio mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie podebrałabym Ci "Gladiatorkę", której szukam w przystępnej cenie. Ale ogólnie, to świetny stos. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne!! Takimi zdobyczami wręcz należy się pochwalić:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, tak, takie małe co nieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna paczka, taka duuża :) Stos z resztą też. Miłego czytania (i wychodzenia z kawowego nałogu - możesz się przerzucić na kisielki ;P)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no no, świetny stos! Kilka książek bym sama chciała *_* Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego... :) i to jeszcze takie tomiszcze. Ja to Cię podziwiam, zdecydowanie. Ale co Ci powiem to... czytałam Pudełko w kształcie serca :) i tak średnio mi się podobało, niestety. A tak się napalałam na tą pozycję. Tylko koczowałam przy kompie i czekałam aż w bibliotece wyskoczy mi magiczny napis "Dostępna-zamów" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No to mówimy o bardzo długich wieczorach albo totalnie bezsennych nocach :D Może lepiej od hektolitrów kawy przyswajać guarane? :D Zdrowiej i nie wypłukuje magnezu? :)
    Nie mniej jednak na kilka tytułów mogłabym poświęcić nocne chrapanie. A to juz wielkie poświecenie, bo straszny ze mnie śpioch :)
    Miłego czytania, tylko się nam nie wykończ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ho, ho - słodziutka wymianka , spory stosik , jest się czym chwalić :)
    A możesz spać po tej wieczornej kawie , serwowanej litrami ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Stayrude a dziękuję, dziękuję :)

    Isadora nie masz co zazdrościć, patrząc na twoje recenzowane książeczki to również masz niezłe skarbiki :). Pozdrawiam.

    Dosiak dziękuję :)

    cyrysia "Ofiara" mnie mocno kusiła i wreszcie dopadłam ją, gorzej że z lekka obawiam się tej książki, ale znając życie, damy radę.

    Oleńka śmiechem żartem, ale ja w ogóle nie mam półek, książki leża na podłodze, bo ich właścicielka nie może zdecydować się na jakiś konkretny projekt, ale w końcu jak coś robić, to już na długie lata :). Życzę udanego porządkowania i pozdrawiam :)

    Kasia no gratuluję, nie przypominam sobie żeby w "Śladach hamowania" były jakieś literówki, masz sokole oko, taki edytor to skarb :). Boli mnie to co piszesz o Hillu bo jestem na niego mocno napalona ;)

    Julia bardzo dziękuję i życzę owocnych łowów w polowaniu na "Gladiatorkę"

    Kasandra thx :D

    patrycja a żebyś wiedziała, że to małe co nieco :D

    Dusia dziękuję ślicznie, wyobraź sobie ze właśnie wyszłam z nałogu i teraz pije tylko 8 kaw dziennie, ale dziękuję za kisielkowy pomysł :)

    Tirindeth e tam... Masz w końcu swoje piękności, których mocno Ci zazdroszczę ;)

    Agnieszko zmartwiłaś mnie i to bardzo, bo na książkę polowałam bardzo długo i liczę na doskonała lekturę, a tu proszę kolejna mało przychylna opinia, cóż, przekonam się samo o jej mocy :). Nie masz za co mnie podziwiać, po prostu mało śpię :D, ale oczywiście dziękuję :)

    She świetnie to określiłaś, chociaż dla mnie długi wieczór to prawie to samo co długa bezsenna noc :D. Dobry pomysł z tą guaraną, ale ona nie ma smaku kawy, a przecież o to się w tym wszystkim rozchodzi , poza tym pijąc kawę jem gorzką czekoladę więc jakoś się to sumuje :D... w kaloriach ;). Dziękuję, myślę że jeszcze z 10 lat pociągnę :D

    Dalia Słońce bez względu na to czy piję kawę czy też nie to i tak niewiele śpię, po prostu ten tym tak mam. Podobno geniusze śpią tylko 4h na dobę, podobno... :D. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No stos świetny!!!! Ile genialnych pozycji w nim!

    U mnie ostatnio wieczory wyglądają podobnie, tylko zamiast kawy jest herbata o smaku grzańca ;) Tak jakoś już się w klimat świąteczny wprowadzam ;)

    Miłego czytania i czekam z niecierpliwością na recenzje! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. wSZYSTKO ŚWIETNE, A JA NA BRAK CZASU TAK BARDZO NAZEKAM..;/ nocki mi sie w pracy zaczęły i jak zwykle jestem tak wybita z rytmu że nie ogarniam nic:P

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no, no cudowne zdobycze, niesamowity stosik:)
    Tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jarka u mnie w klimacie świątecznym kawa z cynamonem :D. Dziękuję bardzo :)

    bergamasco współczuję, wierz mi, że u mnie z czasem tez krucho, ale bez czytania się nie obędę ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Matt piękny wynik, tylko czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosik imponujący. Kot Syjonu na mnie czeka cierpkiwie już kilka miesięcy. Ostatnio ma wielką ochote na Gladiatorkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Blueberry dziękuję, również pozdrawiam :)

    Fonin Za kotka niedługo bedę się brała, bardzo ciekawi mnie ta książka, a Gladiatorka czeka na swoją kolej :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny stos ;) Tylko czytać. Ciekawa jestem jak ocenisz Gladiatorkę, bo wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, ach :) Świetna paczuszka i świetny stos książkowy! Zazdroszczę chyba wszystkich pozycji :D

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.