Informacyjnie słów kilka

Pora na wyniki konkursu. Przyznam szczerze, że bardzo, bardzo trudno było wybrać najciekawszą odpowiedź - dopadł nas ból głowy, skurcz żołądka i skacząca noga. 
Odpowiedzialnością za wybór zwycięscy obarczyłam osobę, która jest najbardziej obiektywna i nie ma nic wspólnego z blogowym światem – mojego domowego samczyka ;-)

Książkę 'Wołanie grobu" wygrywa:

Maruda007 i jej Norman Gravedigger :) 



Żałuję, że nie mam do dyspozycji 15 książek, którymi mogłabym Was obdzielić. Gratuluje wszystkim niesamowitej wyobraźni. Dziękuję za wspólną zabawę i mam nadzieję, że już niedługo na światło dzienne wypłynie kolejny konkurs.

Zwycięzcę proszę o wysłanie mi maila z  adresem na który ma być przesłana książka - mój adres w zakładce "współpraca"
_________________________________________________________________________________

Z innej beczki. Nie wiem czy wiecie, ale powstał interesujący serwis dla pasjonatów, którzy uwielbiają polowania na  unikatowe rzeczy min. książki.






Dambomam.pl to miejsce, gdzie odradza się zaufanie do ludzi i nie liczy grubość portfela. Ideą serwisu jest bezgotówkowa wymiana – każdy może oddać coś, czego nie potrzebuje i wylicytować ciekawy przedmiot oddawany przez innego użytkownika. To unikatowe połączenie portalu do wystawiania aukcji i serwisu skupiającego ciekawą społeczność. Tu każdy może dostać to, co inni mają do zaoferowania za darmo! *


Już niedługo rozpocznie się akcja pod hasłem „Tydzień z książką na DamBomam” , wszystkich zainteresowanych, serwis zaprasza do współnej zabawy. 
Rejestracja jest bardzo szybka, a frajda z buszowania w ponad dwudziestu kategoriach niesamowita. Polecam

* informacja pochodzi z serwisu DamBoMam

6 komentarzy:

  1. Rany! Ale fajnie. Wielkie dzięki:) Domyślam się, że było trudno było wybrać między tyloma ciekawymi propozycjami. Bardzo się cieszę i jeszcze raz dziękuję:3
    P.S. Przy wyborze nazwiska pomagał mi trochę brat, przyznaję się :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla Marudy, a serwis zaraz sobie obadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maruda007: Gratuluję i brawo dla brata. Grabarz to niezła ksywa ;-)

    Varia: serwis jest warty uwagi, to coś innego bo punktowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja przyłączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Marudzie wygranej :)
    Ciekawy portal - muszę się z nim zapoznać .

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.