Wyniki - "W cudzym domu"

Żródło
Witajcie ciepło w ten chłody dzień. Tak jak obiecałam dzisiaj wyniki błyskawicznego konkuru w którym do zdobycia była książka Hanny Cygler „ W cudzym domu” .

Zawsze tego typu zmagania nastręczają mi nie lada kłopotu, ponieważ bardzo, bardzo trudno jest mi się zdecydować na jedną odpowiedź, ale jak powiedziało się A...






 Wasze projekty były niezwykle udane:

ewfor, biała suknia z falbankami, to prawdziwa delikatność i czar.
Monika, Twoja oryginalna srebrna suknia zwala z nóg.
Melon, osobliwą stworzyłeś garderobę.
Kasiek, szmaragdowa suknia z pajęczą koronką robi oszałamiające wrażenie, jestem zachwycona.
Soulmate, złoto, koronka, i efektowna oprawa – gwarantuje udany bal.
Jola, haftowana bluzka i atłasowa spódnica należy do niezawodnych zestawów.
Sylwuch, kremowo- złocista suknia z ogromną kokardą – marzenie.
Joanna, klasyka jest niezawodna, czerwoną suknię i perły, powinna mieć każda kobieta.


Dumałam, dumałam... wahałam się pomiędzy dwoma zestawami Joanny i Kasiek, jednak wizja błyszczącej sukni w kolorze czerwonego wina, perły, wachlarz i zalotne spojrzenie, wprawiła mnie w zachwyt, tak więc książkę wygrywa Joanna – gratuluję :-)

Melon, Twoja wyobraźnia nie zna granic, Twój strój oszołomił mnie, dlatego dla Ciebie mam książkę niespodziankę (wiem, że powieść Hanny Cygler to nie Twoja bajka) mam nadzieję, że powieść, którą Ci podaruje, wpisze się w Twoje zainteresowania.

Joanno, Melon, proszę przyślijcie mi na mejla swoje adresy. Mój adres znajdzie w zakładce współpraca lub klikając na żółtą kopertę w pasku bocznym.

Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w zabawie :-)

16 komentarzy:

  1. Dobrze, że kupiłam ta książkę, bo bym się zapłakała. Strasznie byłam na nią chora :)

    A że książka świetna, gratuluję zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że już masz książkę, bo nie powiem, bolało mnie serce, gdyż szmaragdowa sukienka też zawróciła mi w głowie :-)

      Usuń
  2. O matko... Nie wierzę, że chociaż przeczytałaś moje bajdurzenia, a co dopiero wylosowałaś mnie na zwycięzcę... Poczekaj muszę chwilę ochłonąć ;).

    Zaraz Ci wyślę wszystkie dane ;D.

    Pozdrawiam!
    Melon

    Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, przeczytałam, kosztowało mnie to ból głowy, ale było warto :-))
      Czekam na adres!

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Wygrałam :) nawet nie wiesz jak się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się razem z Tobą :-)
      Proszę nie zapomnij o wysłaniu swojego adresu.

      Usuń
  4. Gratuluję zwycięzcom!
    Melon is the best! I weź tu się człowieku nie śmiej czytając ten opis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melon ma zabójczą wyobraźnie, nie można tego nie docenić :-)

      Usuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom :) Widocznie jeszcze na mnie nie nadszedł czas, może kolejnym razem...

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.