Czas na relaks :)


Zasady zabawy:
  1. Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach: perfekcyjna w swoim zawodzie, ideał urody, perfekcyjny styl.
  2. Opublikuj na blogu obrazek z tagiem "Perfect Women"
  3.  Napisz kto cię wyznaczył
  4. Przekaż zabawę innym blogerom.

 Patrycja zaprosiła mnie do zabawy "Perfect women" - dziękuję :) - co prawda miałam niezły zgryz z wyborem idealnych kandydatek i w sumie nadal nie wiem czy właściwie wybrałam, ale starałam się jak mogłam, a żeby było sprawiedliwie typowałam dwie Panie; z rodzimego kraju i spoza granic.  

Nie będę uzasadniać swojego wyboru, bo... jest to sprawa oczywista :)

Perfekcyjna w swoim zawodzie


Ideał urody
Perfekcyjny styl

(W tym przypadku bardzo trudno było mi wybrać "naszą" kandydatę, co prawda miała być Grażyna Torbicka, ale jednak ponowie "zaklepałam Coco) 

Zabawę przekazuję, każdej sympatycznej osóbce, która chce się zabawić w wytypowanie swoich ideałów :) 

--------------------------------------------------------------------------------

Tym razem do zabawy zaprosiła mnie pesymistka13 - jest mi bardzo miło :).

Jednak z tej racji, że już kilka razy pisałam słów kilka na swój temat, to raczej powtarzać się nie będę, tym samym uwolnię Was od czytania o sobie :D
Jednak gdyby ktoś chciał dowiedzieć się co nieco na mój temat to proponuję Kilka słów o sobie :)

15 komentarzy:

  1. Twoje typy są świetne. Sama miałabym problem z wybraniem kogokolwiek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie i pięknie to zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do ideału urody wkręciłabym Marilyn Monroe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nati Proponuję dołączyć się do zabawy :). Pozdrawiam.

    cyrysia Wierz mi, że ja też miałam i nadal mam :). Pozdrowionka :)
    patrycja a dziękuję, dziękuję :)

    Kadzia Masz rację, ale MM była poprawiana, nie wiem na ile uroda MB i AW jest naturalna, jednak na ich buziach interwencja chirurga - oczywiście o ile takowa była - nie jest ekstremalnie widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe osoby wytypowałaś:). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Typy dobrane wręcz idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Typy dobrane wręcz idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre typy. Myślałam o przyłączeniu się do tej zabawy ale jakoś ciężko mi wytypować. Dlatego sobie daruje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne typy. ja bym miała chyba problem coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Coco Chanel jak i Grace Kelly nie sposób się nie zgodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również miałabym problem z wyborem. Jednak co do jednej osoby się zgadzamy - Coco i u mnie by się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zostałam zaproszona do tej zabawy i muszę wreszcie zastanowić się nad moimi kobiecymi typami. W każdym razie z Twoimi całkowicie się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zostałam zaproszona do tej zabawy i muszę wreszcie zastanowić się nad moimi kobiecymi typami. W każdym razie z Twoimi całkowicie się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa i jeszcze jedno! Cieszę się, że przesyłka dotarła cała i zdrowa! Wreszcie książka może zagościć z powrotem na Twojej półce! Jeszcze raz przepraszam za przetrzymanie i dziękuję za wyrozumiałość!

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.