Wakacje z książką

Hura, hura, dotarła do mnie książkowa niespodzianka. Brawa dla Sabinki za wymianę "Z książką na wakacje"

Prezent dla mnie zorganizowała Marta z blogu Czytajmy książki. Bardzo dziękuję za miła niespodziankę, na pewno książki umilą mi letnie wakacyjne dni.


 Jako właścicielka dwóch niepokornych psów, książka "Uratować Sprite'a" jest strzałem w dziesiątkę, a o książkach Agnieszki Ligas-Łoniewskiej, bardzo dużo słyszałam więc wreszcie będę miała okazję sprawdzić to i owo. 

Jeszcze raz dziekuję tym bardziej, że książka 'Bez przebaczenia " jest za autografem autorki.  Piątka Marta :)


11 komentarzy:

  1. Cieszę się nawet nie wiesz jak bardzo, ze dotarła :)
    Miłej lektury :)
    Naszykuj chusteczki :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła paczuszka i ile radości, książka z psem na okładce wspaniała dla każdego wielbiciela czworonogów, do których i ja mam zaszczyt się zaliczać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sabinko, też się cieszę a chusteczek u mnie pod dostatkiem :-)

    Anetko, wielbiciele czworonogów łączmy się :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję paczuszki i życzę przyjemnego czytania:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę przesyłki! :) Bardzo chcę przeczytać "Uratować...", bo kocham psy i każda książka o nich jest dla mnie ogromnym smaczkiem:)
    Życzę Ci miłej lektury:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fajna paczuszka :) Do przyszłej edycji na pewno się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczuszka, i smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą książkę w domu (ale jeszcze nie nadeszła na nią pora więc podrzuciłam mamie do czytania - była zachwycona), zatem serdecznie polecam :D

    Piękna paczka, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka:). Do następnej edycji też się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wymiana :)
    Życzę przyjemnego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję, paczuszka bardzo mi się podoba nie mogę się doczekać kiedy wezmę się za czytanie, ale póki co czekaja w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.