Cieszę się, bardzo cieszę :-)

Chwalę się, a co....
Portal Nakanapie, zoraganizował konkurs, do wygrania był e-book:

Bloguj jak mistrz. Windows Live Writer 2011Pawła Wimmera
timido2, wymyśliła pytanie :

Jak blogować żeby zostać mistrzem, aby odnieść sukces? Podaj 2-3 złote rady.

Nie jestem fanką e-booków, bo bardziej od czytania na ekranie komputera kocham swoje oczy, ale pomyślałam co mi tam...., taki poradnik to w końcu nie byle co i na pewno się przyda
Pomyślałam, pokręciłam się na foteliku, pogapiłam w okno i stwierdziłam, że w teorii nie jestem najgorsza, gorzej z praktyką, tak więc raz kozie smierć piszemy.

Moja konkursowa odpowiedź.
Krótko i na temat :-)
1. Pisz o tym, na czym się znasz, czytelnicy szybko wyłapią fałsz.
 Nieważne czy piszesz o wypieku babeczek, szyciu fartuszków, książkach, filmach czy też innych       dziedzinach, po prostu bądź profesjonalny.
Zdobywaj notatki, przeglądaj internet, prowadź wywiady i najważniejsze buduj zaufanie.
2. Zaplanuj bloga, nic nie może dziać się przypadkiem. Pomyśl nad szata graficzna, która musi współgrać z tym o czym piszesz, nie zaśmiecaj bloga zbędnymi obrazkami, muzyką, wszystkim co odwraca uwagę od tekstu. Postaraj się poznać podstawy HTML, to się przydaje i ułatwia pracę na blogiem.
3. Najważniejsze zdobądź czytelników. To niełatwe, bo takich jak Ty jest w świecie blogowym wielu. Na swoim blogu zmuszaj do dyskusji, zostawiaj zaczepkę, coś co spowoduje, że przypadkowy gość zechce zostawić swój komentarz i za jakiś czas poczuje potrzebę powrotu w Twoje strony. Daj się poznać, nie bądź chłody. Postaw na komunikację, to się opłaci, zyskasz czytelników a być może i przyjaciół.

Jury konkursu doceniło moją inwencję twórczą, od wczoraj jestem właścicielką e-booka i szperam po wirtualnych stronach. Za pewne niedługo, będzie recenzja.

Wygranym był także Maynard . Blog Maynarda jacthulhu.pl

Dla zainteresowanych inne Odpowiedzi uczestników konkursu

5 komentarzy:

Słowami Hanny Banaszak " Gościu znużony, gościu znudzony,jeśli zabłądzisz kiedyś w te strony (...)". No właśnie, jeśli tylko zabłądzisz w te strony zostaw proszę kawy dwie krople, pyłek z rękawa lub najprościej słów kilka - daj się zapamiętać.

Zastrzegam sobie prawo do usuwanie wszelkiego rodzaju spamu oraz komentarzy anonimowych i wulgarnych.